Jump to content
Shipfriends

Villandry

eMembers
  • Posts

    722
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

7,983 profile views
  1. Πράγματι, τί έγινε σε αυτή την επισκευή; Δε νομίζω πως έγιναν πολλά πράγματα. Εδώ συμφωνούμε @Lord😉 Ετεροχρονισμένο το παραπάνω μήνυμα μου, ας θεωρηθεί άκυρο δεδομένων των απαντήσεων που δόθηκαν.
  2. Κι αυτό τί σημαίνει; Ότι πρέπει/θα συνεχίσει έτσι;
  3. Πάντως ο συνδυασμός μεγέθους, κατανάλωσης, ταχύτητας, ευελιξίας, χωρητικότητας, πλέον και ταξιδεματος, αυτού του πλοίου νομίζω πως δεν υπάρχει στο Αιγαίο. Δεν το θεωρώ καλύτερο από πολλά, θεωρώ όμως πως μπορεί να εξυπηρετήσει πάρα πολλές γραμμές επάξια. Ο χαρακτηρισμός "καρυδότσουφλο" καθώς και "οι γέλωτες μαζί του" το αδικούν.
  4. Η λογική του επαγγελματία, εφόσον το πλοίο είναι καρυδότσουφλο τίθεται θέμα ασφαλείας για τα οχήματα και τους ιδιοκτήτες τους. Εφόσον γελάνε με το πλοίο, το κρίνουν ως ανεπαρκές, άρα γιατί συνεχίζουν να το προτιμούν; Η έξοδος του τρακτορα με την όπισθεν τί σημαίνει εντέλει;
  5. Και τότε γιατί δεν πάνε με την Μπλου σταρ, με την Creta Cargo, έχουν επιλογές, εκεί δε θα γελάνε. Εγώ που δεν τυχαίνει να είμαι επαγγελματίας αυτοκινητιστής δεν κατάλαβα, τί σημαίνει;
  6. Ακυβέρνητο ή θέμα με την άγκυρα; Εχουν διαφορά μεγάλη αυτά τα δύο.
  7. Νομίζω πως είναι από τις γραμμές που έχουν αρκετή δουλειά και ανάγκη από ανταγωνισμό.
  8. Ααα ρε Aqua Blue και Seajets που τους χρειάζεται.
  9. Παραμένει στον Ανεμο.
  10. Πάνω από 150 μέτρα το πρώτο που μπήκε, σε καθεστώς κανονικής κι όχι έκτακτης δρομολόγησης, ήταν το Λισσός.
  11. Ο σχεδιασμός της γάστρας αρκετών ακτοπλοϊκών Ιαπωνικής κατασκευής βοηθούσε ώστε να επιτυγχάνεται ίδια ταχύτητα με πλοία αντίστοιχου μεγέθους διαφορετικής προέλευσης με μικρότερη ιπποδύναμη. Όταν ωστόσο, τα φορτία είναι αυξημένα ή ο καιρός ζορικος η ταχύτητα μειώνεται. 9650 hp η συνολική ιπποδύναμη των νέων μηχανών της Αικατερίνης.
×
×
  • Create New...