Jump to content
Shipfriends

Ssiap21

eMembers
  • Posts

    447
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Ssiap21

  • Birthday June 14

Profile Information

  • Interests
    Para todos todo

Recent Profile Visitors

4,515 profile views
  1. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το σωστό τόπικ αλλά μιας και δε βρήκα τόπικ για τις εταιρίες του Αλαφούζου το αφήνω εδώ. Ένα μάλλον άρθρο κατά παραγγελία απ' το Βήμα (ιδιοκτησίας Β. Μαρινάκη) που επιχειρεί να χτυπήσει τον Αλαφούζο και τον κατηγορεί για περίεργες δοσοληψίες με τη Ρωσία. Το άρθρο είναι ανυπόγραφο και δεν είναι το πρώτο άρθρο που βλέπουμε σε κάποιο απ' τα media ιδιοκτησίας Β. Μαρινάκη που "χτυπάει" αντιπάλους του.
  2. Μια ερώτηση όχι απόλυτα σχετική με την ακτοπλοϊα. Κάπου άκουσα ότι υπάρχουν καράβια(όχι επιβατικά) με ξένη σημαία που μπορούν να πάρουν flaw waiver και να ταξιδέψουν στην ηπειρωτική Ελλάδα (Πειραιά-Καβάλα π.χ.) αλλά όχι να πάνε στα νησιά (Καβάλα-Κρήτη). Ξέρει κανείς πρώτον αν ισχύει κάτι τέτοιο και ποια η λογική πίσω απ' αυτό ? Δηλαδή ένα μικρό τανκεράκι μπορεί να φορτώσει και να ξεφορτώσει σε λιμάνι της ηπειρωτικής Ελλάδας αλλά απαογρεύεται να ξεφορτώσει σε ένα νησί. Υ.Γ. δεν ήξερα αν αυτό είναι το καλύτερο τοπικ για την ερώτηση. οπότε feel free να το μεταφέρετε 😀
  3. Με αφορμή την επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων πλοίο Sounion έχω μια απορία. Στο άρθρο και στην ανακοίνωση του υπουργείου λέει για πλήρωμα 25 ατόμων (2 Ρώσοι και 23 Φιλιππινέζοι). Το πλοίο έχει ελληνική σημαία. Γίνεται όλο το πλήρωμα να είναι υπήκοοι άλλων χωρών; Ή απλά δεν αναφέρει τους αξιωματικούς ;
  4. Το Πίσω Λιβάδι δεν έχει δρόμο καλά καλά να φτάνει μέχρι την προβλήτα που δένουν τα μικρά βαποράκια που πάνε στη Νάξο. Δηλαδή αν δέσει ένα ταχύπλοο και κατεβάσει και ανεβάσει κόσμο ο κόσμος αυτός πως θα πάει και θα έρθει; Κολυμπώντας; Δεν έχει τις στοιχειώδεις υποδομές για κάτι τέτοιο. Όσο για τους προβληματισμούς που βάζει ο Νικ: Έλα καημένε τώρα που πας και τα σκέφτεσαι; Φτάνει με την απαισιοδοξία σας εδώ μέσα 😆
  5. Πάμε να δούμε άλλες 3 φωτογραφίες του βαποριού από μια άφιξη του στη Βαλέτα το Μάρτιο του 2024. Όπως είπε και ο Νικ τίποτα δεν άλλαξε στο βαπόρι. Ένα βαψιματάκι ίσως να μην το χάλαγε μιας και φαίνεται λίγο ταλαιπωρημένο 1 2 3
  6. Arriving in Valetta
  7. Elisabeth Russ entering the port of Valeta
  8. Να δούμε μια μακρινή σημαία του Strategic Vision να ξεφορτώνει στο λιμάνι του San Martin δίπλα στην πόλη Paracas του Περού τον Απρίλιο του 2024. Το πλοίο έχει σημαία Σιγκαπούρης
  9. Πέρα απ' τα γνωστά και χιλιοειπωμένα περί κυρώσεων ο Λακωνικός κόλπος προτιμάται για STS και λόγω καιρού και απόστασης απ' τη Μαύρη Θάλασσα και το Σουέζ (αντί για τη Μάλτα πχ)
  10. έπιανε ποτέ το φέρι της γραμμής στην Καβαλλιανή; Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή το 2002-2006 μου είχε τύχει το φέρι προς τα Στύρα να κάνει μια στάση. Φαντάζομαι θα ήταν στην Καβαλλιανή. Συνέβαινε αυτό ποτέ ή τα έχω μπλέξει; Επίσης είμαι αρκετά σίγουρος ότι ήταν το φέρι για Στύρα και όχι για Αλμυροπόταμο.
  11. Το Μακρυλαίμι που είναι; με μια πρόχειρη αναζήτηση δεν το βρίσκω πουθενά. είναι το κομμάτι μπροστά στην Καβαλλιανή;
  12. Αρκετά περίεργη υπόθεση αυτή με τους αγωγούς της Αίγινας. Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εγκυρότητα του ρεπορτάζ της Εσπρέσο (που σαν ιδιότητα του Λεβεντάκη μας αναφέρει ότι ήταν σύντροφος της Λαίδης 😄) ο Τσάκαλος διέψευσε την εμπλοκή του με το συμβάν σύμφωνα με το news247
  13. Σε συνέχεια αυτών που είπε ο Νικ στην Ashood (βόρεια της Ασκελόν) βρίσκεται και το διυλιστήριο της PAZ (ισραϊλινή ΕΛΠΕ). Αν δεν με απατά η μνήμη μου δε θυμάμαι να υπήρχε war risk premium για τα τάνκερ που πιάναν εκεί. Ένα φορτίο που θα έφτανε εκεί στα τέλη του μήνα θα πάει στην πόλη Eliat στο νότιο Ισραήλ στον κόλπο της Άκαμπα όπου θα μεταφερθεί με αγωγό στο διυλιστήριο. Υ. Γ. Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ αλλά είμαι αρκετά σίγουρος ότι τα τάνκερ πιάναουν στην Ασκελόν και το διυληστήριο είναι στην Ashood αλλά θα το ψάξω και θα επανέλθω
×
×
  • Create New...