-
Posts
274 -
Joined
-
Last visited
About sarantatrio
- Birthday 01/03/2000
Recent Profile Visitors
3,631 profile views
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
sarantatrio replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μαζεύει καθυστέρηση σιγά σιγά κατά τη διάρκεια της ημέρας,κυρίως λόγω κίνησης. Επίσης οι αίθουσες των αεροπορικών, λόγω εξωτερικής απόχρωσης (μαύρο) και απουσίας κλιματισμού, πλέον είναι ο,τι πρέπει να βάλει το πλήρωμα καμιά ντοματούλα και κάνα αγγουράκι.😁 Όχι επιβάτες! 🙃- 651 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Στα κόκκινα πλέον το πλοίο, με την κατασκευή της νέας του τσιμινιέρας να προχωράει.
- 511 replies
-
Τι ύψος έχει το γκαράζ του; ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι σχεδόν 5 μέτρα. Κάνω λάθος;
-
Από φωτογραφίες και βίντεο του πλοίου παρατηρείται και αλλαγή στο κόκκινο. Μετά τον δεξαμενισμό του το χρώμα δεν ακολουθεί τις γραμμές του πλοίου αλλά το έχουν κόψει σε ευθεία γραμμή.
- 726 replies
-
- fast ferries
- mykonos
- (and 9 more)
-
Χαμός από κίνηση στο πορθμείο. Ως εκ τούτου, οι παντόφλες δεν αρκούν για την κίνηση του Αυγούστου γενικώς. Ειδικότερα όμως, έχουμε και την κλασσική τακτική "τα ιχ έχουν προτεραιότητα,αν μείνει χώρος θα βάλουμε και κάνα φορτηγό".
- 183 replies
-
Επιτέλους καταφέραμε να ταξιδέψουμε με το στολίδι της Ανδροτηνομυκονίας, πιο συγκεκριμένα γυρίσαμε με αυτό από την Άνδρο. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά όμως τι βιώσαμε σημερα. Με ώρα άφιξης στο νησί 16:10, και αναχώρηση 16:30, το πλοίο αν και φαινόταν πως θα τηρούσε τα ωράρια του, σταμάτησε έξω από το Γαύριο. Ο λόγος ήταν το Superrunner Jet που το πρόλαβε για λιγότερο από δέκα λεπτά και μπήκε πρώτο στο λιμάνι. Μέχρι να λύσει κάβους το Jet, είχε πάει 16:50 και τότε πήρε την θέση του το καραβάκι μας. Η κίνηση από Άνδρο ατελείωτη, πάνω από 100 ΙΧ χαλαρά για Ραφήνα, μέχρι καταπέλτη φορτωμένο, και στα καταστρώματα φουλ κόσμος. Η μία ώρα καθυστέρησης ήταν απόλυτα φυσιολογική. Όσον αφορά το πλοίο, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Η έμφαση στην λεπτομέρεια, την ποιότητα και την μοναδικότητα της μετασκευής είναι αξιοσημείωτη. Πρέπει όμως να σταθούμε στο εξής. Έχουν περάσει 8 χρόνια από την έναρξη των δρομολογίων του, και διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση. Πράγμα καθόλου εύκολο, αλλά και καθόλου τυχαίο, λαμβάνοντας υπόψιν τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς και το άριστο πλήρωμα του που το προσέχει σα τα μάτια του. Αξίζει να το προτιμήσει κανείς σε σχέση με τα υπόλοιπα της γραμμής! Δεν θα το μετανιώσει.
- 685 replies
-
- golden star ferries
- superferry
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
@HIGHSPEED 6 εντελώς καλοπροαίρετα,θα επιθυμούσα να μην αγχώνεσαι τόσο με το Πειραιάς-Χανιά και γενικά με τα δρομολόγια της Seajets, ώστε να μην γεμίζει και το forum με άσκοπες ερωτήσεις και εικασίες δικές σου και δικές μας (μπορεί να δρομολογήσει αυτό το πλοίο, ίσως πραγματοποιήσει αυτή τη κίνηση, μάλλον, πιθανόν, κλπ,κλπ). Η σελίδα υπάρχει για ανταλλαγές ιδεών, έγκυρων πληροφοριών, φωτογραφιών, καθώς και για συζήτηση περί ουσιαστικών ζητημάτων. Όλα τα άλλα κουράζουν τον απλό,καθημερινό αναγνώστη.
-
Δύο παρατηρήσεις: Α)Υπηρεσιακή ταχύτητα 25 Knots στα χαρτιά,23 στη πραγματικότητα,που σημαίνει ότι πάνε περίπατο τα ωράρια τα σημερινά. Β) Καταπέλτες σε πλώρη και πρύμνη. Πιο πολύ πιστεύω θα προστεθούν για μεταπωλητική αξία, παρά για την χρήση τους στη γραμμή αυτή.
-
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει το "όλα καλά". Και δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και για όλες τις προηγούμενες (Φωτιά στη μετασκευή του Andros Queen,θάνατος εργαζομένου από πτώση κλπ., κλπ.). Κάθε χρόνο έχουμε και καινούργιο περιστατικό, δεν χρειάζεται να τα αναφέρω όλα εδώ. Δεν είναι όμως λογική αυτή. Πότε θα σταματήσει αυτή η έλλειψη μέτρων ασφαλείας; Πότε θα σταματήσουμε να τα ρίχνουμε όλα στην "παιδεία", στην "κυβέρνηση", ή στο "λάθος του εργαζόμενου"? Αν θέλει κάποιος του χώρου, ας μου απαντήσει υπεύθυνα τον λόγο που έχουμε κάθε μήνα περιστατικό σε επισκευές ή μετασκευές πλοίων. Ευχαριστώ προκαταβολικά 🙂
- 109 replies
-
- unity
- unity line
- (and 9 more)
-
Η γραμμή φέτος έχει 13 δρομολόγια την ημέρα από την Kerkyra Lines και 9 από την Kerkyra Seaways. Αναφέρομαι σε απλή μετάβαση όχι κυκλικά. Η Lines, ως εκ τούτου,έχει το μεγαλύτερο μερίδιο των φορτηγών,το οποίο είναι και λογικό από τη στιγμή που έχει και τα πλοία με τις μεγαλύτερες χωρητικότητες (Αγ. Θεοδώρα,Άνω Χώρα,Corfu Spirit). Δεν ξέρω τι γίνεται στο παρασκήνιο, αλλά φέτος η Seaways έχει κάνει πολλά βήματα προς τα πίσω,και πρέπει άμεσα να ενισχύσει την γραμμή με δικά της πλοία. Είναι κρίμα να φτάσει και αυτή η γραμμή σε συνθήκες μονοπωλίου,όπως συμβαίνει την τελευταία πενταετία στη γραμμή της Ζακύνθου.
- 183 replies
-
Το πλήρωμα της εταιρείας θεωρεί ότι πάει για του χρόνου η δρομολόγησή του. Εδώ που τα λέμε οι εργασίες προχωράνε με ταχύτητες...του πορθμείου που θα δραστηριοποιηθεί😁 Οπότε δεν μου κάνει εντύπωση,και προφανώς για το αδερφάκι του κουβέντα.
-
Αυτή τη στιγμή μεθορμίζει στον Ν.Μ.Δ. με την βοήθεια των Ήφαιστος 2 και 3.
-
Asterion II (ΙΜΟ 8922163)
sarantatrio replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
@DIMITRISMENTAKISΜπορείτε να μας πείτε τι βελτιώσεις έγιναν στον βάπορα;- 807 replies
-
- ishikari
- grand spring
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Το οποίο δεν διήρκησε πολύ και δένει Ελευσίνα με την βοήθεια ρυμουλκών.
-
Δεν γνωρίζω πως ήταν προ ανακαινίσεως αλλά τώρα μου θυμίζει την Αγία Ειρήνη της Κέρκυρας με αυτά τα ολόλευκα τραπεζάκια, τον μπλε φωτισμό και τις ξύλινες επενδύσεις.
- 370 replies
-
- naviera armas
- barreras
- (and 12 more)