Jump to content
Shipfriends

Kostas18gr

eMembers
  • Posts

    260
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Kostas18gr

  • Birthday March 9

Recent Profile Visitors

2,994 profile views
  1. Προφανώς και έγιναν πολλές αλλαγές/μετασκευέε άλλαξε όλο το ξενοδοχειακό από την αρχή, τα πάντα ξηλώθηκαν στους κοινοχρηστους. Πατώματα νέα σε όλο το πλοίο. Νέες Καλωδιώσεις. ακόμα και οι καμπίνες ξηλώθηκαν και έβαλαν, νέα κρεβάτια, στρώματα, έπιπλα, κουρτίνες. Μηχανολογικά έγινε τεράστιο upgrade και συντήρηση. Η επιβατική του χωρητικότητα από τα 700 άτομα αυξήθηκε στα 1030, το αν θα έβαζε 200 καθίσματα παραπάνω δεν σημαίνει κάτι, τα βάζει και μετά αν κριθεί ότι χρειάζεται, όπως και καμπίνες. Δεν υπάρχει λόγος να πάει η χωρητικότητα σε τεράστια νούμερα 2.000 .
  2. Έφτασε Algeciras πήρε καύσιμα και ξεκίνησε για τον τελικό προορισμό που είναι το λιμάνι του Αστακού.
  3. Αυτήν την στιγμή με ταχύτητες έως 23,2 κόμβους
  4. Η Ventouris Ferries άνοιξε τα πλάνα για το καλοκαίρι 2025 και ενισχύει όπως ήταν αναμενόμενο την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα με ένα επιπλέον πλοίο το Rigel V οπότε μαζί με το Rigel VII θα έχουν πλέον ξανά καθημερινές (τελευταία φορά που είχε καθημερινές και από τα 2 λιμάνια ήταν το 2020) αναχωρήσεις από Μπάρι και Ηγουμενίτσα με ξεκίνημα 1/7 έως μέσα Σεπτεμβρίου 14/9 .
  5. Πάντως βάση του Openseas στην γραμμή του Μπρίντιζι δείχνουν να μένουν τα 2 Βιζετινι μέχρι 31 Ιανουαρίου.
  6. Τον χειμώνα που μας πέρασε για την σεζόν του 2024 άργησαν να βγούνε φέτος πιστεύω να βγούνε τον Δεκέμβριο άντε αρχές Ιανουαρίου να μην έχουμε το χάλι που είχαμε φέτος με την καθυστέρηση στο να ανοίξουν τα δρομολόγια.
  7. Δεν θα αλλάξει κανένα μοτίβο αυτό θα γίνει αφού επιστρέφει πίσω το Superfast I οπότε η Αριάδνη από την γραμμή του Μπάρι μεταφέρετε στην γραμμή της Ανκόνας και παίρνει την θέση του Superfast XI . Οπότε δεν επηρεάζεται κάτι σε θέμα προγράμματος.
  8. Προφανώς και αναφέρομαι μόνο στο Ανκόνα Ηγουμενίτσα όλα τα άλλα είναι πάνω κάτω ίδια .
  9. Άνοιξε τα πλάνα η Σουπερφαστ μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου πάνω κάτω τα ίδια με τώρα η μόνη αλλαγή είναι ότι αυξάνει τα δρομολόγια Ανκόνα-Ηγουμενίτσα από 6/7 σε 7/7 καθημερινά χωρίς ρεπο.
  10. Η ώρες αναχώρησης και άφιξης αυτές στους καταλόγους είναι με βάση την είσοδο του λιμανιού. Αν εσύ πιστεύεις η ο απλός επιβάτης ότι ακόμα και το δέσιμο καβον εμπεριέχεται στην ώρα ταξιδιού αυτό είναι θέμα του επιβάτη και του κάθε επιβάτη . Αν ο Βενιζέλος φτάσει έξω στα φανάρια στα Χανιά 18:00 τότε είναι μια χαρά στην ώρα του το πόση ώρα θα κάνει για να δέσει δεν έχει καμία σχέση με την διάρκεια ταξιδιού είναι σαν να λες ότι όταν ένα αεροπλάνο φεύγει από την φυσούνα μέχρι να πάει στον διάδρομο είναι ώρα ταξιδιού. Οπότε τελείως άκυρο αυτό που λες δεν σημαίνει το τι πιστεύει ο κάθε επιβάτης είναι και το σωστό.
  11. Ωπως καταλαβαίνεις μιλάμε για το τώρα και αυτά πάνω που έγραψες δεν έχουν λογική και μαθηματικά να το δεις στο πρώτο κείμενο. Το τι θα γίνει στο μέλλον μένει να το δούμε τώρα μιλάμε για το τώρα και με ψάξιμο ρε αριθμούς και επίσημα στατιστικά Έσπασε δεν έσπασε το 2023 το Δυρράχιο, μόνο η Ηγουμενίτσα το 2023 κατέγραψε ρεκόρ σε φορτηγά 230.000 νούμερα που δεν έχει να δει από το 2006 και αυτά είναι μόνο νούμερα από 1 λιμάνι χωρίς Πάτρα που σίγουρα δεν είναι μόνο ελληνικά η τουρκικά φορτηγά. Το ότι έχει φορτηγά για εκεί σίγουρα θα έχει . Σε καμία περίπτωση δεν συναγωνίζεται στο συνολικό φορτηγό.
  12. Ας μην λέμε ανακρίβειες στην γραμμή είναι μόνο του το AF Mia οπότε δεν έχει άλλες μέρες με άλλο πλοίο. Και ας μην λέμε ότι 1 πλοίο μέρα παρά μέρα με δρομολόγια συναγωνίζεται μια γραμμή που στην σεζόν έχει 6 πλοία ( 2 Γκριμάλντι & 4 Σουπερφαστ). Το να παίρνει κομμάτια από φορτηγά ναι αλλά να συναγωνίζεται 1 πλοίο με 6 νομίζω καταλαβαίνουμε ότι και αριθμητικά δεν βγαίνει νόημα ούτε λογική.
  13. Πάντως βλέπω εδώ και πολύ καιρό μια τάση να λέμε ότι δεν υπάρχει κίνηση κύριος σε επιβάτες. Δεν είμαστε μόνο εμείς οι Έλληνες σαν επιβάτες επειδή δεν πάμε εμείς υπάρχουν πάρα πολλοί Τούρκοι Ιταλοί Γάλλοι Γερμανοί και το βλέπω κάθε χρόνο κυρίως μιας και μένω Γερμανία και πηγαίνω και εγώ. Πρώτο πούμε πολλά καλό θα είναι να ψάξουμε στοιχεία αριθμούς πίνακες με επίπεδα κίνησης σε γραμμές Αδριατικής και πως πάει η κίνηση γενικά . Κάθε χρόνο είναι πχ στην Ηγουμενίτσα μόνο στο λιμάνι εξωτερικού 1εκ. Επιβάτες πάνω κάτω . Για να μην τα γράψω όλα αναλυτικά οποίος θέλει παράδειγμα μπαίνει στην σελίδα του ΟΛΗ υπάρχουν όλα και αναλυτικά. Υπάρχει και ο πίνακας αναλυτικά για παράδειγμα που πάει και σε εποχές 2006 είναι πάνω κάτω στα ίδια νούμερα με τότε. Οπότε πριν να λέμε πολλά πολλά ότι επιβατική κίνηση δεν υπάρχει η είναι στο πάτωμα καλό θα είναι να ψάχνουμε και να αναλύουμε επίσημα στατιστικά. Και όταν που οι περισσότεροι που ταξιδεύουν τώρα δεν υπάρχουν καμπίνες και γκαράζ μόνο άδεια δεν είναι . Ιδικά σε γκαράζ.
  14. Μόλις βγήκαν οι αλλαγές από την αττικά Το πράγμα γίνεται χειρότερο όσο πάει και νομίζω σιγά σιγά μας τρολαρει αρκετά η Αττικά. Τα δρομολόγια του σουπερφαστ 3 θα τα αναλάβει το σουπερφαστ 1 . Που σημαίνει το σουπερφαστ 1 μπαίνει Ανκόνα για κάποια δρομολόγια και η γραμμή του Μπάρι μένει με 1 πλοίο και μόνο τοπικά Μπάρι Ηγουμενίτσα. Μόνο του το σουπερφαστ 2 στο Μπάρι .
×
×
  • Create New...