ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 (edited) Μία παντόφλα (ή μάλλον καλύτερα παντοφλοειδές) που όταν έπεσα τυχαία επάνω σε μία φωτογραφία του (χωρίς σχόλιο) στο naviearmatori, υπέθεσα λόγω γραμμών, ότι μπορεί και να ήταν Ελληνικής κατασκευής. Πράγμα βέβαια που δεν ισχύει, μιας και ψάχνοντας και για άλλη τυχόν φωτογραφία της, βρήκα άλλη μία, αλλά με σχόλιο αυτή τη φορά , στο οποίο σαφώς αναφέρεται ότι έχει ναυπηγηθεί στην Γλασκώβη το 1943. Υπήρχε όμως και άλλη μία (τουλάχιστον) ενδιαφέρουσα αναφορά στην περιγραφή των στοιχείων του πλοίου. Ότι δηλαδή το προηγούμενο όνομα του ήταν το (Ελληνικότατο, και εδώ δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία) THALASSIOS LEON. Έχοντας ως δεδομένο ότι το πλοίο αποκτήθηκε από Ιταλική εταιρεία το 1965, μήπως γνωρίζουμε κάτι περισσότερο για το παρελθόν του, σε σχέση πάντα με το "Θαλάσσιος Λέων" ??? Και ακόμα μία απορία. Στο equasis ως τύπος του πλοίου αναφέρεται : Motor Hopper. Αλήθεια, τι σημαίνει αυτό ??? (εκτός βέβαια από ...ελπιδοφόρος κινητήρας ) Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 Για πάμε μία βόλτα στον παλιό Πειραιά. Θα δούμε ένα πλοίο δίπλα στο θρυλικό Πίνδος, που όλο και κάτι θα πρέπει να μας θυμίζει..... ας πούμε τις φωτογραφίες στο αμέσως προηγούμενο ποστ. Μπορούμε πλέον, να είμαστε λοιπόν σίγουροι ότι το "Θαλάσσιος Λέων" (μετέπειτα Μarina di Scilla), όχι μόνο είχε ....Ελληνικότατο όνομα αλλά και ότι είχε περάσει από το λιμάνι του Πειραιά. Χρονολογία δεν γνωρίζω μιας και δεν αναγραφόταν στην φωτογραφία, πάντως σίγουρα πριν τον Ιούνιο του 1965, όταν δηλαδή και αγοράστηκε από Ιταλική εταιρεία. Περιττό να τονίσω ότι είναι ευπρόσδεκτη κάθε άλλη πληροφορία σχετικά με την παρουσία του στην χώρα μας ή για το τι δρομολόγια εκτελούσε. Πηγή φωτογραφίας : Από το προσωπικό μου αρχείο (παλιά έντυπα, παλαιοπωλεία), χωρίς δυστυχώς να γνωρίζω το όνομα του φωτογράφου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 (edited) Από την θέση που βρίσκεται προφανώς έκανε δρομολόγια στον Σαρωνικό. Κατά τα άλλα, η χώρα και το έτος κατασκευής, το μήκος του πλοίου και το χαρακτηριστικό "σπάσιμο" στην πλώρη...πιστεύω ότι παραπέμπουν ευθέως εδώ ΥΓ Θαλάσσιος Λέων (Seelοwe) ήταν και η κωδική ονομασία του σχεδίου απόβασης των Γερμανών στην Αγγλία, που βεβαίως ουδέποτε πραγματοποιήθηκε. Edited May 20, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
polmyt Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Το Νοεμβριο του 1962 υπαρχουν καταχωρησεις που ανεφερουν οτι το ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ ειναι στη γραμμη Πειραια-Επιδαυρου και οτι εχει ταχυτητα 12 μιλια. Η συγκεκριμενη ειναι απο την εφημεριδα Ελευθερια με ημερομηνια 22 Νοεμβριου 1962.Απο κει και μετα δεν εχω βρει κατι μεχρι στιγμη.Πιθανον και να αλλαξε γραμμη Το κομματι ειναι απο εδω
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Έριξα κι εγώ μια ματιά στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, και βρήκα δύο άλλες αναφορές στο πλοίο, του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα παντελώς. Μία ρεκλάμα στις 31/8/1962 Και μία μικρή αναφορά σε ένα ρεπορτάζ, στις 16/7/1965, για τα Ελληνικά φέρρυ μπωτ (κλειστά και ανοικτά) που σημαίνει ότι το πλοίο συνέχισε στην γραμμή της Επιδαύρου (και Αίγινας), μέχρι να πουληθεί. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι αναφορές στο πλοίο εμφανίζονται από το 1962 έως το 1965 που πουλήθηκε. Και αυτό με κάνει να υποψιάζομαι ότι είτε αγοράσθηκε από το εξωτερικό γύρω στο 1961-62…είτε ήταν δρομολογημένο σε άλλη γραμμή της Ελλάδας με άλλο όνομα. Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι ήταν σε αυτή την γραμμή με αυτό το όνομα για πολλά χρόνια.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 (edited) ...του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα παντελώς. Την οποία ύπαρξη του πλοίου δεν θα αγνοούσα, εάν μελετούσα τας γραφάς. Όταν είδα ότι το πλοίο έκανε δρομολόγια στην Επίδαυρο, έριξα μια ματιά στην σε κάποια παλαιά τεύχη του περιοδικού της Ελληνικής Περιηγητικής Λέσχης (ΕΠΛ) που αργότερα μετεξελίχθηκε στην γνωστή μας ΕΛΠΑ. Και σε ένα τεύχος του 1963 βρήκα ένα αφιέρωμα στο φεστιβάλ Επιδαύρου 1963 και στις εκδρομές που οργάνωνε η ΕΠΛ με το (θαυμάσιον φέρυ-μποτ) «Θαλάσσιος Λέων» για την παρακολούθηση των παραστάσεων. Στο ίδιο τεύχος υπήρχαν και τα δρομολόγια και οι εκπτώσεις του πλοίου για τα μέλη της ΕΠΛ. Συνεπώς, όποιος ψάχνει…βρίσκει. Και το πρόγραμμα μιας εκδρομής της ΕΠΛ, από το ίδιο τεύχος Edited December 28, 2010 by polmyt
polmyt Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Να και μια παντοφλα απο την Αιγινα.Η φωτογραφια πρεπει να ειναι αρχες του 1960 Θυμαται καποιος ποια θα μπορουσε να ειναι? Η φωτο απο το picassa και τον johnfriend3
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 28, 2010 Author Posted December 28, 2010 Eξαιρετική φωτογραφία εποχής φίλε polmyt. Kαι έχεις δίκιο ότι πρέπει να είναι από τις αρχές της δεκαετίας του 1960, μιας και το πλοίο που απεικονίζεται ταξίδεψε στην χώρα μας μέχρι το 1965. Είναι βέβαια το ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ (μετέπειτα "Marina di Scilla") για το οποίο έχουμε δικό του θέμα στο φόρουμ όπου και μπορούμε να θυμηθούμε στοιχεία του αλλά και να δούμε και άλλες του φωτογραφίες. Να προσθέσω κάτι ακόμα. Το ότι το ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ δηλαδή, μοιάζει αρκετά με την "κρυμμένη" πίσω από το ΣΟΦΡΑΣ παντόφλα που είδαμε στην φωτό από την Πάτρα του 1968 στο θέμα του ΕΛΕΝΗ - ΣΟΦΡΑΣ. Και μιλάω για τα φινιστρίνια στα πλαινά των δύο πλοίων αλλά και το τραπεζοειδές άνοιγμα πίσω από αυτά. Μήπως η "μυστηριώδης" παντόφλα στην Πάτρα είναι ίδιου ή παρόμοιου τύπου με το ναυπηγηθέν στην Γλασκώβη το 1943 ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ ???
polmyt Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 (edited) Να και μια φωτογραφια με την παντοφλα να μπαινει στην Αιγινα. Edited November 1, 2023 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 20, 2012 Author Posted October 20, 2012 Ως πρώτο όνομα του πλοίου αναφέρεται το LCT 4. Builder : Findlay Marine - Glasgow, U.k.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 (edited) Είναι σίγουρο αυτό; Διότι αυτά τα εγγλέζικα αποβατικά είχαν τριψήφιους κ τετραψήφιους αριθμούς. Απλώς υπήρχαν τα LCT(3),LCT(4) κλπ ανάλογα την έκδοση. Στην Ελλάδα η πλειοψηφία που ήλθε ήταν LCT (3). Mπορεί να το δεις κ Μk 3. Edited October 20, 2012 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 20, 2012 Author Posted October 20, 2012 Σίγουρο δεν είναι τίποτα, ή σχεδόν τίποτα. Απλά παραθέτω κάποια -νεότερα- στοιχεία που μπόρεσα να βρω. Name: Marina Di Scilla IMO: 5357719 Callsign: IQOL Last known flag: ITALY Former name(s): Thalassios Leon, Lct4 Status: Dead Build year: 1943 Builder : Findlay Marine - Glasgow, U.k.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Ανεξάρτητα από την τυχόν σχέση του με το Θαλάσσιος Λέων (δεν ταιριάζουν τα στοιχεία ναυπηγείου και το έτος ναυπήγησης), υπήρξε Αγγλικό αποβατικό LCT4 (τύπου LCT/Mk1) που δόθηκε στην Ιταλία το 1946.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Προφανώς τα τριψήφια/τετραψήφια νούμερα αφορούν τα LCT Μκ3. Όλα αυτά κατασκευάζονταν μαζικά τότε.
polmyt Posted January 9, 2024 Posted January 9, 2024 Καμια φορα σε αδιαφορες φωτο βρισκεις και σπανια πραγματα Ετσι και με αυτη την, κατα τα αλλα αδιαφορη καρτα, απο τη Μεσσινα της Ιταλιας,οπου στην ακρη εμφανιζονται δυο παντοφλες Η μια απο τις δυο δεν ειναι αλλη απο το δικο μας ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΛΕΩΝ ,προφανως σαν MARINA DI SCILLA Παραθετω και ενα τμημα της καρτας για να δουμε καλυτερα το πλοιο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now